preskoči na sadržaj

Osnovna škola fra Bernardina Tome Leakovića Bošnjaci

Login
Tražilica

 

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Kako pomažete roditeljima u obavljanju svakodnevnih kućanskih poslova?






e-novine

  

Priloženi dokumenti:
Crtic 1.wmv

Internet tražilice

Web preglednici

                

Mozilla Firefox    Opera        Google Chrom

                    

         Internet Explorer    Safari

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2015.

Ukupno: 701152
Danas: 37
Vjeronauk

KRITERIJ OCJENJIVANJA ZA VJERONAUK

 

ZNANJE:

Odličan: Učenik je u cijelosti usvojio nastavne sadržaje, pojmove i događaje. Samostalno povezuje i navodi primjere bez pomoći nastavnika

Vrlo dobar: Učenik pokazuje nesigurnost prilikom opisivanja, interpretiranja i izlaganja nastavnih sadržaja. Nesiguran je u njihovu povezivanju. Potrebna mu je mala pomoć  nastavnika.

Dobar: Učeniku je potrebna značajna pomoć nastavnika u  iznošenju nastavnih sadržaja. Poznaje ključne pojmove, ali ih ne zna sa sigurnošću opisati i povezati

Dovoljan: Učenik je djelomično usvojio nastavne sadržaje. Ključne pojmove prepoznaje uz pomoć nastavnika, ali ih ne povezuje i ne zna ih opisati.

Nedovoljan: Učenik niti uz nastavnikovu pomoć ne prepoznaje ključne pojmove. Ne pokazuje ni najmanje poznavanje nastavnih sadržaja.

 

STVARALAČKO IZRAŽAVANJE:

Odličan: Sastavi, umne mape, plakati i ostali radovi su precizni, točni, povezani s temom. Primjetan je izgrađen osobni stav učenika. Učeniku nije potrebna pomoć da bi se izrazio.

Vrlo dobar: U pismenom, likovnom ili usmenom izražavanju učenik se ne uspijeva samostalno točno i precizno izraziti. Potrebna mu je mala pomoć nastavnika.

Dobar: Učeniku je potrebna pomoć nastavnika da bi započeo rad, odgovorio na pitanja, opisao temu ili pojam. U izražavanju svojih stavova učeniku je potrebna pomoć. 

Dovoljan: Učenikovo izražavanje, opis teme, pojam i njihovi međusobni odnosi na razini su osnovnog prepoznavanja.

Nedovoljan: Učenik niti nakon pomoći nastavnika ne uspijeva započeti rad. Na zna se izjasniti niti na neki drugi način. 

 

KULTURA MEĐUSOBNOG KOMUNICIRANJA:

Odličan: Učenik je uvijek pristojan na satu. Kulturan je i uzorno se vlada prema učenicima iz razreda i prema nastavniku.

Vrlo dobar: Učenik je uglavnom kulturan i pristojan, ali mu je ponekad potreban poticaj (opomena) nastavnika da bi se kulturno i pristojno ponašao, te poštivao druge.

Dobar: Učeniku su često potrebni savjeti, opomene i pomoć nastavnika kako bi uspio kontrolirati svoje ponašanje i poštivao druge.

Dovoljan: Učenik slabo, usprkos opomenama i pomoći nastavnika, uspijeva kontrolirati svoje ponašanje na satu i poštivati druge.

Nedovoljan: Učenik ne želi surađivati, ometa druge, na prati nastavu, ne sluša nastavnika. Potrebna mu je stalan poticaj, kontrola i pomoć nastavnika.

 

ZALAGANJE:

Odličan: Učenik redovito nosi pribor za rad. Aktivan je na satu i izvršava svoje obveze na satu i po potrebi kod kuće.

Vrlo dobar: Učenik ponekad ne izvrši do kraja svoje obveze zbog slabe koncentracije ili nemara. 

Dobar: Učenik često zaboravi pribor za rad. Slabo se javlja na satu. Potreban mu je stalan poticaj nastavnika.

Dovoljan: Učenik uglavnom ne nosi pribor za rad. Ponekad je zainteresiran za oblike rada koje voli. Na satu se ne javlja. Odgovara samo na izravan upit nastavnika.

Nedovoljan: Učenik ne nosi pribor. Nezainteresiran je za bilo koji oblik rada. Ne odgovara na postavljena pitanja. potreban mu je stalan poticaj i pomoć u nastavi.

 

preskoči na navigaciju