preskoči na sadržaj

Osnovna škola fra Bernardina Tome Leakovića Bošnjaci

Login
Tražilica

 

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Kako pomažete roditeljima u obavljanju svakodnevnih kućanskih poslova?






e-novine

  

Priloženi dokumenti:
Crtic 1.wmv

Internet tražilice

Web preglednici

                

Mozilla Firefox    Opera        Google Chrom

                    

         Internet Explorer    Safari

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2015.

Ukupno: 703995
Danas: 42
Fizika

PROJEKTI U NASTAVI FIZIKE

Tema za projekt može biti sve što je vezano uz fiziku a učeniku je novo i nepoznato. Učenici su pozvani sami predlagati teme.

 

KAKO SE PROJEKT RADI?

Nakon što se teme podijele, slijedi rad na projektu. Taj rad obično ima slijedeće faze:

-zapažanje problema

-upoznavanje problema

-postavljanje hipoteze

-razmišljanje o načinima rješavanja

-istraživački plan

-izvedba (pisanje izvješća, izrada modela, izrada plakata)

-zaključak

-prezentacija  - pred razredom, nema čitanja s papira već uz pomoć plakata koji ste radili

-vrednovanje rada.

Tijekom rada na projektu učenik dolazi na konzultacije kod učiteljice fizike.  Projekt se mora napraviti u dogovorenom terminu. Rokovi se moraju poštovati.

 

KAKO KONZULTACIJE IZGLEDAJU?

Konzultacije su obavezne. Svi učenici imaju rok do kada trebaju obaviti konzultacije a to je do datuma izlaganja projekta.  Na konzultacije učenik treba doći pripremljen. Konzultacije su  utorkom, srijedom i petkom, prije i poslije nastave, pod velikim odmorom i u terminu fizičara.

 

PRAVILA KONZULTACIJA:

- istraži temu, pročitaj udžbenik i radnu bilježnicu, potraži na internetu a zatim dođi s pitanjima na koja ne znaš odgovor

-ne gledam hrpu neobrađenog teksta s interneta

- ne gledam tekst koji nije u skladu s uputama za pisanje projekta

- doći s gotovim konceptom na papiru  i olovkom u ruci ( što bi bio uvod, što je problem, koji pokus i sl.)

- za nepoznate riječi pitati objašnjenje

- mora biti pisano standardnim hrvatskim jezikom

IZGLED PLAKATA

- obavezno sadrži model koji ste radili

- mora biti čitko s 2 metra udaljenosti

- ne pretrpan slikama, niti previše teksta

- obavezno koristiti boje, ne smije biti sve bijelo ili crno

- kratko i jasno

- ne izostaviti bitne sadržaje

 

Projekt se prikazuje u obliku:

pisanog izvješća  (zapisuje se olovkom/kemijskom na papir)

postera (plakata) (izrađuje se na formatu papira A3  ili  format po želji i mogućnostima) koji sadrži model koji se radi.

 

Pisano izvješće treba biti  vizualno privlačno i dobro organizirano te sadržavati sve temeljne dijelove projekta( s posebno naglašenim važnim idejama i zaključcima):

Svi oblici pisanih izvješća trebaju sadržavati sljedeće dijelove:

 

1.      Naslov -naslovna stranica, osim naslova projekta, treba sadržavati i ime i prezime učenika, naziv škole, razred učenika i ime i prezime  mentora.

2.      Sadržaj- brojevi stranica na kojima pojedini dijelovi izvješća započinju (ako je ono dugačko).

3.      Uvod-sažeti opis ideje i načina provedbe projekta (istraživanja),te svakako svrhu projekta.

4.      Teorijski dio ( staviti naslov teme) – opisati što je zadana tema, gdje se koristi, kako se određeni dio razvijao kroz povijest, što je tehnički crtež i za što služi, kako se određeni dio radi u stvarnom životu...

5.      Izrada modela – opisati kako se model radi, koje probleme si imao/la prilikom izrade modela, kako u stvarnosti izgleda dio za koji se model radi, slike i crteži modela te svakako tehnički crtež za sve dijelove modela.

6.      Zaključak- naučene stvari tijekom rada na projektu, nova pitanja koja projekt otvara, i svakako osobni kritički osvrt na cijeli projekt.

7.      Izvor znanja(literatura)-popis knjiga, članaka,internetskih adresa i ostalih izvora iz kojih su prikupljeni podaci za provođenje projekta.

 

 

Kriteriji za brojčano ocjenjivanje projekta iz fizike

 

Ocjena

Kriteriji za ocjenjivanje projekta iz fizike

Odličan (5)

-čitavo vrijeme govori tečno, gramatički pravilnim i razumljivim rečenicama

-jasno objašnjava

- nema pogrešaka u sadržaju (pisanih i usmenih) u izvješću, plakatu, u izradi modela

-slikovito objašnjava

-odgovara na sva postavljena pitanja

-izlaganje  je zanimljiva, vrijeme brzo prolazi

-poštuje rokove za konzultacije, izvršava zadane zadatke, dolazi pripremljen

Vrlo dobar (4)

-uglavnom govori tečno, razumljivim rečenicama

-uglavnom jasno objašnjava

- nema pogrešaka u sadržaju (pisanih i usmenih) u izvješću, plakatu, u izradi modela

-odgovara na većinu postavljenih pitanja

-prezentacija je većim dijelom zanimljiva

-poštuje rokove za konzultacije, izvršava zadane zadatke, uglavnom dolazi pripremljen

Dobar (3)

-povremeno zastajkuje, govori nejasno

-neke stvari ostaju nejasne

- postoje male pogreške u sadržaju: u izvješću, plakatu, u izradi modela

-u stanju je odgovoriti na polovicu postavljenih pitanja

-povremeno je dosadno

-poštuje rokove za konzultacije,  ne izvršava zadane zadatke, većinom dolazi pripremljen

Dovoljan (2)

-veći dio vremena zastajkuje,ne dovršava rečenice,govori nerazumljivo

-ono što objašnjava uglavnom ostaje nejasno

- postoje pogreške u sadržaju: u izvješću, plakatu, u izradi modela

-u stanju je odgovoriti samo na manji broj pitanja

-uglavnom je dosadno

- ne poštuje rokove za konzultacije,  ne izvršava zadane zadatke,  ne dolazi pripremljen

Nedovoljan (1)

-ništa mi nije jasno                                                                                                    

  -nije izgovorijo ni jednu razumljivu rečenicu

- skroz promašena tema, nema modela, velike greške u sadržaju ( pisano, plakat)

-ne zna odgovoriti ni na jedno pitanje

- nije došao/la niti na jednu konzultaciju, ne izvršava zadane zadatke, nije pripremljen

 

 

 

 

preskoči na navigaciju